lördag 25 oktober 2008

With all the pieces of my broken heart, i'm still the princess with the most prettyest smile in the world

yes, you want her
look at her, you know you do
it's possible she wants you too
there's one way to ask her
it don't take a word, not a single word
go on and kiss the girl


tillit för mig, att lita på någon betyder att under vilka
omständigheter som helst kunna lägga sitt liv i denne personens
händer. det är inget jag känner att jag skulle kunna göra, inte
till 100% förutom 2 personer, och dom vet vilka dom är.
hur skall man veta vilka man kan lita på och inte?
tryggheten, kärleken. jag vill känna tilliten med någon
utomstående, som vet alla mina fel, brister, sår och skärvor,
men ändå har modet och orken att stanna kvar.
som klarar av ångesten och min oändliga sida för att visa kärlek
- för det är nått hos mig som aldrig tar slut<3
trygghet är att känna att man hör hemma någonstans
- hos någon<3
jag vill ha någon vars läppar känns som pussel bitar
tillsammans med mina.

någon att dela ett glittrigt paraply med när det regnar.

att träffa någon som ändrar allt, och som blir min nya verklighet.
meningen med livet är inte ofta lyckorus
- utan spår av kärlek<3

Det skall vara tungt, underbart, hårt och oskiljaktigt
kärlek<3

Inga kommentarer: