måndag 20 oktober 2008

Caressed by the soft moonlight, "I Love You"," I love you, forever"

jag saknar tvåsamheten. att ha någon att träffa, mysa,
krama och pussa på utan att det måste betyda något mer
än bara det. tryggheten i att bara ha någon att vara med,
att ha någon som känner samma för mig som jag gör för
honom, utan att vi vet om det. Spänning!
Någon att vara sig själv med, utbyta kärlek med, skratt,
någon att näst intill vara fnissigt förälskad i, ett gulligt
och generat skratt så fort man hör dess namn.
Det vill jag ha<3
Bio spänning, att man sitter och små tittar på varann och
ler för att man inte vet vad man skall göra annars. att man
snuddar vid varandras armar på armstödet som får det att
pirra i hela kroppen. Adrenalinet! jag vill ha den där speciella
kramen när man skiljs åt, och blicken som säger nästan allt,
utstrålningen från varann som skriker; inte än!
Och den sista beröringen som får en att ligga sömnlös<3

Inga kommentarer: