onsdag 29 oktober 2008

He was the prince i had, wants, and loves so dearly, but you have to let people go so they can live for someone else

jag menade aldrig att såra dig, inte heller att det skulle bli så här.
för alla gånger du gråtit, och fått dig att må dåligt, ber jag tusen
gånger om förlåtelse för.
det är svårt att glömma allt som har hänt, och jag ångrar mig
hur mycket som helst för allt jag gjort.
jag önskar att jag var starkare än så här, för det finns inget jag
hellre vill än att det skall vara du och jag, vi mot världen,
men det spelar ingen roll vad jag vill längre.

du kom för nära, du invaderade hela mig, rubbade hela min
existens och mitt liv, på det mest underbara sätt en person
kan rubbas. men även på det värsta sättet jag kunnat tänka
mig. Du är det bästa som hänt mig. Men jag älskar dig,
mer än någonsin. Och jag ångrar inget vi upplevt tillsammans
då det var vi. bara du och jag.
<3

jag knuffade bort dig då jag behövde ha dig ännu närmre.
allt jag någonsin känt för dig har jag skrivit ner,
försökt komma så nära inpå som jag kunnat.
vissa gånger har det gått bättre än andra, men jag kommer
aldrig att komma i närheten av hur jag känner i ord.
det gör ont att släppa dig.
må jag aldrig få se er tillsammans...

Inga kommentarer: