lördag 29 september 2007

wrong, wrong all wrong

hej saknad!!! jag vill vara med dig för alltid och för evigt !! ingen annan tjej e som dig och det e dig jag mår bra av att vara hos!!! jag vill leva med dig !!!! jag vill att vi ska vara ett par<3 jag älskar dig petra! du är allt för mig! jag vill träffa dig så snart som möjligt! så jag får se ditt leende! höra ditt skratt! känna din kropp och gosa med dig!!!! jag älskar dig Petra!! kommer alltid att göra det!!!
/Erik Bennich

nu undrar ni säkert varför jag skriver så här, kopierat ut det han skrev till mig den 11 maj, och allt, men åh... jag vet inte, saknar honom som fan. måste skriva av mig...
tanken på att han har tjej (som säkert är skit söt) får det att pirra i hela kroppen på ett otroligt obehagligt sätt! typ svimmfärdig...
på ett sätt så kommer jag alltid att se honom som min, bara min, men vet att det inte är så, (L)
jag är inte ett dugg avundsjuk, är otroligt glad för hans skull! men ändå... saknar honom...

det han skrev, (som jag kopierat ut där uppe), betydde skit mycket för mig då, det gör det fortfarande, alla minnen kommer tillbaka av våran 10-månaders tid tillsammans, vissa minnen är guld värda, vissa mindre bra, men det är dom bra minnena man kommer ihåg, men även annat om man tänker under ytan. Men jag är inte den enda.
det han skrev, kanske inte betyder samma sak nu som det gjorde då, och det är jag medveten om, men att ändå haft någon som känt så för en i 1 och ett halv år känns ganska bra... även om det aldrig kommer bli samma som med någon annan, så saknar jag det. älskar dig

puss

1 kommentar:

Emmelie sa...

Hej Petra! Emmelie här. Varför skickade du detta till mig? Jag förstår att du kanske känner dig lessen och saknar honom, men jag tycker faktiskt att det är ganska oförskämt, rent ut sagt, att skicka detta till mig. Att få mig att läsa något den jag älskar skrivit till en annan (även om det var länge sen) är inte juste. Ni hade ert, nu har vi vårt. Jag skulle uppskatta om du inte tog kontakt med mig igen, vi har inget med varandra att göra. Jag kanske verkar otrevlig eller arrogant, men jag har helt enkelt inget intresse av att läsa vad min pojkväns ex tycker och tänker. Ha det bra! /Emmelie