söndag 30 september 2007

I’m the finest you'll never get again

Du gör mig knäsvag...
Med tårar på kinden ställer jag mig upp och skriker mina ord mot himlen.
Eftersom att verkligheten inte lever upp till drömmarna är allt omöjligt.
Jag vill ha sommar, jag vill ha värme. Jag vill ha åren som var som förr

Tårar fälls lika som bär,
vid varje klockslag som går och går.
Timmarna tickar, dagarna går,
men fortfarande samma ärr som igår.
Detta min vän är sorgligt men sant,
ingen kan fixa mitt liv som han.
Någon månad till jag kanske finns här,
men år av detta är inget som bär.
Livet består av fyra små ord,
lögn, svek, hat och bråk.
Ett liv som detta är ingenting värt,
Försvinner jag nu, löser sig allt,
men stannar jag kvar, förblir allt i kaos.
Detta är inget du skulle ha velat,
men livet suger helt totalt.
Jag är inte så jävla glad som du tror.
Det värsta är när allting rasar ihop, när allting faller ner, när allting bara blir för mycket och man inte orkar mer. Hur skall man kunna leva när allting är i kras? När drömmarna krossas som om de vore av glas? Vem går man till när ingen förstår? Och vad är det för skitsnack med att tiden läker alla sår?!
Jag är så JÄVLA mycket bättre än er andra. Även om jag är splittrad som fan...

You are your own disaster...
Build my fear of what's out there, cannot breathe the open air, and Whisper things into my brain, assuring me that I’m insane
Welcome to where time stands still.
We lose our patience. Lose our trust. Yes we lose our innocence. To forget our sorrow and hide our pain. We lose old memories. But dreams are what life is worth living for.
And you can't fight the tears that isn’t coming
Or the moment of truth in your lies
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive
And I just want you to know that I will remember for the rest of my days how you helped me find some happiness and some truths and how you opened some beautiful doors. I'll never forget how good it was to share a part of my life with yours.
I'm not a perfect girl... my hair doesn't always stay in place. I spill a lot of things and I’m pretty clumsy, but when I think about it and take a step back I remember who amazing life truly is and that maybe I like being "not perfect"...

Inga kommentarer: