lördag 29 september 2007

Don't want to look at your face 'cause it makes me sick

Slow down, please slow down. I need to find peace, anywhere in me. I feel like im on a run or travelling to get air. I feel like im lost in this body, trying to get inside my head...
Tell me, please tell me what to do, now that I know where I stand. Do you really think I could rely on this new person I have become. Do you really think I give a damn now that I can do whatever I want?
I'm sitting wondering if you think of me as I think of you. I'm lost without you, you don't know what I'm gonna do.
Sorry about the things that I've done, I know that it was over 'fore it started.
Know it's useless, I should just forget it all...

When the rain is pouring down
And my heart is hurting

Varför klaga på nånting överhuvudtaget.. Varför inte acceptera sin situation och därefter göra det bästa av den och sluta lägga så jävla mycket energi på att oroa sig. Allt löser sig väl alltid? Det som tar mest energi från mig är nog ångest och oro, men så länge jag har de båda under kontroll, och försöker fixa problemen så gott det går, så kommer jag kunna ta tillbaka en del av den energin.
Det finns dom som har det värre än jag, mycket, mycket värre, men jag orkar bara inte.

Inga kommentarer: