fredag 24 augusti 2007

scarred

jag vet inte, har bara ingen lust, orkar inte, kvävs...

det funkar bara inte så här, måste göra nått! men vad...?

jag lever i en värld där inget är som det ska, inget är som jag vill ha det, fast det är det aldrig, aldrig har det gått som jag vill, kanske är mitt fel?
Ne, det är det inte, det är inte mitt fel att du är borta, bara lämnade mig, har inte varit hos dig på 1 och ett halvt år, och det känns inte bra, du bara lämnade mig, och det avskyr jag dig för, just nu skulle du varit väldigt bra att ha i min verklighet, råd, hjälp, ALLT! FAN TA DIG!!!!
Och du, det var inte mitt fel att du gjorde som du gjorde, i början tog jag på mig skulden, men fan heller! folk gör det dom tycker känns bra just då, ångrar dom sig efteråt, synd för dem, det får ni ta, tänk innan ni agerar, då kanske det blir rätt nästa gång ni klantar till det, ta inte ut det på någon annan, ljug inte, tala sanning!! ÅH!! varför just jag...

scarred for life? oh yes! Thanks asholes!!

förstår fortfarande inte...

fråga inte om nått, låt det bara va...
jag tänker fortfarande på det, fastän jag sagt att jag inte gör det, (inte så mycket i alla fall), varför jag? varför, varför, varför? svårt att inte göra det, faktiskt, ärrad för livet kanske, pga av det, jag överlever nog det här med, hoppas jag.

Inga kommentarer: