måndag 6 augusti 2007

honesty

ärlighet betyder allt. Och det vet alla, att ha någon att lita på och som vet att personen är ärlig och litar tillbaka. Allt jag ber om.
Varför litar du inte på mig?
jag älskar dig ju...

det kommer inte funka hur mycket vi försöker, jag behöver mera. Tillit. och det är nått jag aldrig kan få tillbaka. kanske aldrig nått jag inte kan få av någon pga att jag inte vågar lita på någon, och det gör ont! livet blir så ensamt av att vara ensam, att inte ha någon att lita på, som inte säger det man säger till den till någon annan. finns det sånna människor? vart då?

det kommer inte bli vi igen, det som är förstört kommer vi inte kunna få tillbaka igen. jag vet inte, kanske är bäst så. du kommer alltid att vara en stor del i mitt liv, om jag får bestämma. det är vi två mot världen, utan tillit...

Inga kommentarer: