måndag 6 augusti 2007

for everyone including me

Får man sakna människor som sårat en? Var gång jag tänker på dessa människorna så blir jag så sjukt förbannad. Att dom gjort de dom gjort & att man själv tydligen inte bettyt något i deras ögon just då.
Men ändå så saknar jag dom. Dom var människor som jag tyckte om och trodde att dom kände samma tillbaka. Männsikor jag ställde upp för, människor jag brydde mig om, och litade på.
Jag ber ALLDTID om ursäkt då jag sårat någon, för det är nästan aldrig med mening, är det inte självklart att man gör det?! Jag ser det som så att ALLA kan strula till det, men vill man rädda sin vänskap så vill man det. Dom ville inte det.
För tråkigt nog så bryr jag mig fortfarande.
Jag kan fortsätta drömma jag, för den dagen lär inte komma.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka personer syftar du på?