måndag 12 november 2007

Dear father, dear sister

Va fars dag igår. Jag, syster och Thobias gick till pappa. Satt ljus på nästan varenda grav, var skit fint. Vi satte ljus hos honom, sen kom sara och magnus med, dom satte också ljus och la dit en krans, så nu är det fint där igen.
Jag älskar dig pappa, och saknar dig som fan...

Syster - jag mår bra, men inte lika bra som förut, åren som var förr, det kommer aldrig bli som förr, det tvivlar jag på, men lite optimistisk måste man väl vara, jag mår tillräckligt bra i alla fall. Och jag älskar dig! Du är livet, syster, inget du inget jag, det är du som är lycka för mig(L)

jag har hittat någon som får mig att må bra, som får mig att skratta, det är skönt att äntligen ha någon att skratta med på riktigt, man behöver inte tänka, man behöver bara vara, det är bland det bästa som finns.
Bara finnas, det kan jag med dig, ingen press, behöver inte känna att man måste säga nått för att det är tyst, tystnad är skönt ibland.
Du är bra, du är min, det är vi. Grymt flow ;)

puss

Inga kommentarer: