söndag 28 oktober 2007

You will be on the party such party which last all night long

Ja, nu ligger bilderna uppe på bilddagboken (RosaRandiig) så det är bara att titta, njuta och skratta :D

hade halloween fest igår, ni som inte vet om det, det var skit kul! sjukt ballt, alla hade kul, min värsta fasa var att alla bara skulle sitta i soffan och smutta på deras dricka och sen dra vid 12 :P
men alla drog vid 1 istället, för då hade jag och johanna somnat (a) haha, men jaja :D fick ur mig det mesta, vilket var skit bra, slapp jag det idag.

Tack alla för en skit bra kväll :D<3 ni är guld värda allihopa :D
ni gör min vardag!
plus en till, men han kanske vi pratar mer om någon annan gång (a)

Idag blev det frukost på mcdonald med kusin favorit och älskling sara!
sen åkte vi hem och kolla på film, jävligt värt hela helgen alltså!<3 älska!
sen ikväll blev det bio =) jag, syster, kusin och sara kolla på super sugen på bergakungen, skit kul var den :D så den rekomenderar jag =)

Ett vänligt ord kan hålla en varm hela vintern

Inga kommentarer: