onsdag 7 januari 2009

You cant hide from life, you have to live it

Om jag skulle kunna få en enda önskan som skulle slå
in med en gång, så skulle det vara att få vakna
upp varje dag, i resten av mitt liv, för alltid, med dina andetag mot
min nacke, värmen av dina läppar mot min kind och
tryggheten från din varma famn. Beröringen från dina fingertoppar,
och dina hjärtslag tillsammans med mina med
vetskap om att jag aldrig kommer få samma känsla
tillsammans med någon annan. Lycka.
Nu varar ingenting för evigt, andetagen kommer slockna,
läpparna blir kalla och famnen försvinner. Beröringen
blir iskall och hjärtslagen slår för någon annan...>

lycka står inte i stjärnorna för mig.
välmående finns inte i mitt vokabulär.
det är bara inget för mig.

men någon gång, hoppas jag, kommer det till
mig med. då allt funkar, allt är som det skall.
Med hjälp av någon annan. Dig<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Den är jätte finn älsklingen. Jag hoppas du får de men tror att du kanske har hittat han men man vet ju aldrig!? Hopp as på er i alla fall:D Jag hoppas med jag får känna den känslan:/ puss toys;)