måndag 29 september 2008

We love because it's the only true adventure

På torsdag åker jag, skall bli så jävla skönt att åka härifrån
från alla som klagar, mår så jävla dåligt och alla som det är så synd om
väx upp, lev med det eller sluta klaga.
PALLA!!

Med allvar i blicken ser du på mig. Du ställer dig nära och håller om mig tätt. Att du älskar mig mycket det kunde en idiot ha sett. Vi flätar våra fingrar och ser på varann. Jag tänker att ingen har ögon som han. Mitt hjärta det svider och jag ser att du också lider . Efter några sista ord om kärlek och sorg, står jag snart ensam på ett öde torg. Med tungt hjärta som svider och tårar som rinner, vandrar jag hem med en längtan som brinner.
att vi älskar varann är självklart, du vet det lika mycket som jag.
men allt funkar inte, hur mycket man än vill...
snart, snart kanske det är vi igen, bara vi som vet det, jag hoppas
gör du? När saker är annorlunda och järngräppet har släppt
TH<3

att ljuga för sig själv och försöka att tro att det verkligen är så,
är svårare än jag trodde

Inga kommentarer: