onsdag 20 augusti 2008

If you didn't now, you mean everything

jag klarar inte av det, trodde att jag var starkare än så,
men det gick inte som jag tänkt mig. inte alls...
det var så mycket värre än jag trodde, och det gjorde så mycket
ondare än jag föreställt mig. Fan!
Förlåt för allt jag gjort, var inte meningen att det skulle bli såhär.

smärtan klyver mig på mitten
ångesten är värre än någonsin
tårarna är fler än aldrig förr
jag måste ut
måste bort


jag kan ínte leva så här längre, det här är inget liv.
livet borde inte vara så här. jag älskar er så mycket,
men jag föraktar er också. jag orkar inte mer. ingens liv
borde vara så här. helvetet finns verkligen.
och jag sitter ensam i mitten. jag måste härifrån...

ta mig någon annanstans, där det inte är såhär, där allt är bättre.
jag vill ha nått mer, vill ha tillbaka, vill inte ha alls.
inte det här i alla fall.

jag minns varje andetag, ord och brännande beröring
hjälp mig härifrån

Inga kommentarer: