måndag 7 januari 2008

Happines in the shape of a human being

Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket.
Jag finns här för dig dom dagar solen skiner, men även dom dagar regnet vräker ned.
Att jag skulle bli kär i dig det var ingenting som jag planerade utan det bara blev, men det kunde inte komma mer lägligt. Du är det bästa som finns, finaste, underbaraste, allt!
Jag känner den där pirriga känslan när jag känner dina fingrar mot min hud. Jag upplever lyckoruset när du säger att du älskar mig. Jag får nudda dina läppar miljontals gånger om. Jag får känna dina underbara beskyddande armar runt min kropp. Och det är det underbaraste jag vart med om.
Jag har aldrig upplevt kärlek på det sättet som jag upplever den med dig. Och det känns mer än otroligt underbart.

Thobias Hamrén <3

Inga kommentarer: